czwartek, 31 grudnia 2020

Sylwester czyli Nowy Rok tuż, tuż...

 Po pierwsze i najważniejsze chciałabym wszystkim odwiedzającym mnie, złożyć serdeczne życzenia! Oby rok 2021 był lepszy od mijającego! 

Po drugie by nadchodzący rok był dla nas łaskawszy, postanowiłam powitać go na słodko ;) i uczyniłam taki oto torcik. Biszkopt z pięciu jajek, przełożony kajmakiem krówkowym, obłożony i udekorowany masą cukrową.

Już się nie mogę doczekać kiedy się do niego dobierzemy razem ze Ślubnym ;))



















20 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia i wzajemnie. Ja się ograniczyłam do upieczenia sernika, a Twój tort jest pięknie udekorowany, z powodzeniem mógłby być ślubny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym, że mógłby być ślubny... ale faktycznie masz rację :) Przez brak śniegu mam niedobór bieli ;)

      Usuń
  2. Dziękuję za życzenia, dla Was również ZDROWEGO,SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2021,
    U mnie ciasteczka, ryby,makowiec.Tort mistrzowski, piękny.Miłego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nowy rok był lepszy dla nas od starego!
      Makowiec mieliśmy na Wigilię :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Pyszności!
    Szczęśliwego Nowego Roku Zosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie napiszę, faktycznie był pyszny:)
      Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  4. Super śnieżynkowy tort, myślałam, że jest marcepanowy. Aż mi ślinka poleciała. Ja upiekłam chrust (faworki) i na tym poprzestaliśmy.
    Zdrowia i szczęścia w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo białego bo śniegu nie ma... :) Nie umiem robić faworków :(
      Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  5. Wspaniały tort. Życzę Ci Zosiu wszystkiego dobrego w nadchodzącym nowy roku, dużo zdrowia i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wygląda Twój tort, wgryzlabym się z rozkoszą, ale chyba szkoda go naruszyć.
    Życzę Wam radosnego, zdrowego nowego roku, oby przyniósł Wam spokój i dużo chwil wytchnienia od trosk.
    Ucałowania.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort został bezlitośnie skonsumowany a jedynym jego wspomnieniem są te fotki ;))
      Dziękuję za życzenia i nawzajem Celu!
      Buźka!

      Usuń
  7. Piękny tort! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Tina:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wyglądał smacznie ale też taki był!
      Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  9. Pychotka! Aż mi ślinka cieknie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam mniam :D chętnie bym skosztowała :D

    OdpowiedzUsuń