czwartek, 10 grudnia 2020

Patchwork inaczej czyli bez wypełnienia

 Jak już popróbowałam pikowania, to chciałam spróbować czegoś nowego. Wpadłam na pomysł żeby uszyć serwetkę - podkładkę bez wypełnienia. Parę miesięcy później wyczytałam w internetach, że jest to popularny sposób szycia wśród rękodzielniczek w Czechach. Jak widać ludzi jest tak wielu na świecie, że wymyślenie czegoś nowego, graniczy z cudem ; ) Jednym słowem - wszystko już było a jak nie było śniło się chyba ;)) Powstały takie dwie serwetki w celu parzystego ozdobienia szafek nocnych.

Tkanina - płótno bawełniane

Wypełnienie - brak

Szycie - oczywista ręczne, hand made

Pikowanie - brak








10 komentarzy:

  1. Piękne serwetki, masz już świąteczny klimat i w sypialni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za dobre słowo :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Bardzo świąteczne prace, dają ciepły nastrój, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są wybitnie świąteczne ;)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. Jak ręczne ? Bez maszyny ?
    Tak czy tak to piękne są. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręcznie uszyte igłą z nitką :) Wszystkie prace wykonane przeze mnie i pokazane na tym blogu są zrobione ręcznie przy pomocy szydełka, drutów, igły z nitką itp,itd... :))
      Maszyny do szycia nie posiadam :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. bardzo fajny pomysł....każda rzecz z świątecznym motywem tworzy klimat świąt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! A tworzenie rzeczy ze świątecznym motywem nastraja świątecznie :))

      Usuń
  5. Zosiu, piękne są , wprowadzają świąteczny klimat, no i ręczna robota, podziwiam.
    Serdeczności przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam ciekawa jak to będzie wyglądało bez wypełnienia... według mnie jest ok :)
      Pozdrawiam gorąco i zdrówka życzę!

      Usuń