piątek, 16 października 2020

Króliki w hafcie krzyżykowym ;)

 Króliki w hafcie krzyżykowym czyli odrobina urozmaicenia:)

Postanowiłam pokazać dziś króliczki, żeby przypadkiem nie zaczęły Wam się po nocach śnić myszki ;))

Królika w moim ogrodzie nie widziałam już od dłuższego czasu, więc zaczęła się we mnie tlić nadzieja, że albo go coś zeżarło albo się wyprowadził.  Trzymajcie kciuki żeby przypuszczenie stało się prawdą :)





















Zdjęć sporo, ale pstrykam je tabletem. Tablet nie posiada lampy błyskowej i kombinuję z oświetleniem jak koń pod górkę. Mam nadzieję, że coś tam się da zobaczyć :)

11 komentarzy:

  1. No te są słodkie, królicza rodzinką.Czy to będę poduszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hafty są wielkości około 23×27 jak zmierzę dokładnie to napiszę w następnym poście. Nie mam pojęcia co z nich będzie,pewnie wylądują w szufladzie. Chyba, że ktoś będzie je chciał nabyć:);)

      Usuń
  2. Ale one są śliczne, napatrzec się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że nie tylko mnie one zauroczyły :)

      Usuń
  3. Magnifiques broderies de lapin !!!
    Merci pour la visite et bon week-end !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się Ciebie naszukałam. Brawoooo, znalazłam. Wykasowałam wszystkie adresy blogowe przez głupie kliknięcie i klops. Króliki, zające przeurocze. mam nadzieję, ze Zdrowa jesteś i wszystko w porządku u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że mnie odnalazłas! Ja ostatnio też nie mam szczęścia z elektroniką. O bloggerze to nawet nie wspominam. Część blogów zlikwidowana, część wisi między niebem a ziemią ot, życie po prostu, ale jakieś dziwne rzeczy dzieją się z listą czytelniczą , i listą blogów. Blogi pojawiają się i znikają. Normalnie czary i magia! ;)
      A jakby było tego mało, to na Gmailu czyszcząc tablet, wyczyściłam kontakty. Normalnie armagiedon jakiś;))
      Coraz mniej ogarniam elektronikę:(
      Zdrowa jestem po japońsku czyli"jako-tako" ;))
      A co u Ciebie! Zdrowi wszyscy?

      Usuń
    2. Dzięki, na razie zdrowi jesteśmy, a życie, jak to w takich warunkach, właśnie po japońsku-jako-tako:)

      Usuń
  5. Uroczy haft z królikami !!! Na pewno dobrze go wykorzystasz. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się Ulu, że nie mam pojęcia jak go wykorzystam ???
      Życie zmuszało mnie zawsze do nadmiernej praktyczności i to jest moja odskocznia , zupełnie niepraktyczna.
      Pozdrawiam serdecznie!:))

      Usuń