środa, 12 sierpnia 2020

Haft świąteczny czyli gąski, gąski do domu :)

 Ja wiem - jest sierpień i są upały, ale tak się jakoś złożyło, że na przekór wszechobecnej aurze, kojarzącej się z tropikalnymi wyspami, powstał haft świąteczny - gwiazdkowy. Na zewnątrz +40 °C, żar się leje z nieba, nawet komarzyce nie próbują polować na stałocieplnych a ja siedzę niczym jakie panisko w chłodnym domku i popatruję na haft zimowy, nad którym unosi się zimowa aura.Moja natura jak dotąd skłaniała mnie do życia w zgodzie z rytmem przyrody, toteż zimą haftowałam zaśnieżone pejzaże a latem kwieciste łąki. Jednak zmiany klimatyczne  powodujące pogodową czkawkę, popchnęły mnie do niekonwencjonalnego działania, w wyniku czego powstał ten oto hafcik :) :) 



 






12 komentarzy:

  1. Gąski są przecudne, trzeba bardzo lubić igłę, by takie dzieło stworzyć. Tło w kolorze pustynnego piasku trochę nawiązuje do lata i całość pięknie wygląda. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała kanwa zlała by się z gąskami, niebieska wydała mi się za chłodna... zastanawiałam się nad granatem i beżowopiaskową. Długo się zastanawiałam, w końcu zdecydowałam się na piaskowy bez. Miło mi, że spodobały Ci się :)
    Pozdrawiam serdecznie 🙋

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny haft! Dobrałaś idealne tło.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że wpadłaś do mnie!
      Tło to było wyzwanie :)

      Usuń
  4. Nie wyobrażasz sobie, jak się cieszę ,że wróciłaś na łono blogosfery, bo bardzo cenię Twoje poczucie humoru, nie tylko twórczość rękodzielniczą.
    Gąski idą pięknie gęsiego, są śliczne.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że powrót jest na dłużej ;) choć wiadomo, że życie czasem płata nam figle. Miło mi, że doceniasz moje poczucie humoru, nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe.
    Pozdrawiam serdecznie 🙋

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft przeuroczy i unikatowy.Gaski są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam serdecznie 🙋

      Usuń
  7. Uściski moja droga... 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ten haft jest piekny,śliczny! Jak Ci sie nie podoba to ja go przygarne 😂

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mnie przekonasz to może go oderwę spod serca ;)

    OdpowiedzUsuń