środa, 25 września 2013

Misiowo



   Po pierwsze jestem szczęśliwa, że zaglądacie tu do mnie. Już dawno odkryłam, że naprawdę cieszyć się można  tylko razem z innymi. Wspólne pasje łączą ludzi :)
   A teraz wytłumaczenie skąd ten tytuł. No kurczę sama nie wiem jak to napisać, stara baba a tu takie hobby uboczne mi się trafiło - zbieram misie pluszowe. Misie duże i małe i prawie wszystkie z historią ale taką zwykłą. Najpierw misiu jest prezentem a potem zbędną rzeczą i trafia do second handu albo innego lumpeksu. Jak mówię, że zbieram misie pluszowe to wszyscy myślą, że to ekskluzywne hobby a misie są z limitowanych kolekcji. No cóż limitowane to one były ale pewnie w ilości kilkuset tysięcy :) Patrząc na każdego z nich widzę kawałek dzieciństwa, czasem swojego, czasem swoich dzieci a czasem zastanawiam się co się stało z ich pierwszymi właścicielami. Kim byłeś misiu? Ulubieńcem czy jednym z wielu, niezauważonym i w końcu wyrzuconym... No cóż tak mi dzisiaj nietypowo wyszło czyli misiowo. Postaram się co jakiś czas przedstawiać Wam kolejnego przedstawiciela gatunku misia domowego czyli pluszowego.Dziś przedstawiam rodzinkę zwaną Bandą Szalonego Rogala. Rodzinka składa się z Rogala, Rogaliny, Rogalinki i Rogalinka.


2 komentarze:

  1. Pozdrowienia dla Misiowej Rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałam upoważniona przez głowę Misiowej Rodzinki do złożenia podziękowań za pozdrowienia oraz przesłanie misiowych uścisków :)))

      Usuń