środa, 10 marca 2021

Wiosna czyli czas na domek dla ptaszków

  Jak już wiadomo od dawna,  bowiem trąbię o tym na prawo i lewo,  ktoś dzień po dniu skurcza mi dobę. Jako,  że jedne szydełkowe skończyłam wprawdzie ale pokazać nie mogę a drugie pokazać mogę ale jeszcze nie skończyłam , zostaliście skazani na produkty archiwalne czyli po trochu wyciągane z lochu  ;) 

Domki dla ptaszków podobają mi się tak bardzo,  że aż dziw,  że nie zaczęłam ich produkować masowo.  Można się domyślać,  że stoi za tym skurczająca się doba... Jednak czas jakiś temu udało mi się uszyć takową ozdobę, oczywiście jak zwykle ręcznie. Domek otrzymał klameczkę z guziczka,  kwiatki w oknie i nawet mały motylek przysiadł by odpocząć.  Pod domkiem jest kokarda z kolorowych takich jakby trzcinek a na długich i wąziutkich wstążkach zwisa całe stado serduszek  różnej wielkości. 












22 komentarze:

  1. Słodka ozdoba, bardzo pomysłowe i misterna praca .Wiosennie u Ciebie na oknie.U mnie słonko grzeje mocno a w nocy ładny mrozik.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś nawet padał śnieg!
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  2. Piękny domek. Bardzo wiosenny i dziewczęcy

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny domek - gratuluję. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja poproszę o kursik jak takie cudo uszyć ręcznie!, nie wierzę, że uszyje domek ale może serduszko:) miałam kiedyś taki domek, ale jedna osoba wyjeczala go ode mnie i teraz żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narysowałam na tkaninie od ręki, wycięłam i pozszywałam:)
      Serduszka odrysowane od szablonu, zszyte ( pozostawiłam mały otwór), wypchałam silikonową kulką. Zszyłam do końca i postrzępiłam brzegi... i to by było na tyle :)

      Usuń
  5. Zaujímavý fialový domček, pekná dekorácia.
    Pozdravujem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że się spodobał!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Ja piórkuję!! ale pomysłowe i w dodatku w takich , a nie innych kolorach!!
    Chyba zacznę sobie spisywać, co będę robiła , jak tylko zostanę emerytką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięky domek :-) Taki słodki lawendowy, pszczółki i motyle uwiebiają lawendę :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Nie tylko pszczółki i motyle... ja też lubię lawendę ;))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Ale to jest śliczne !!!! Ja nie mam słów... Bardzo mi się podobają takie dekoracje ! Lubię motywy domków i ptaszków. Pozdrawiam Zosiu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że mamy słabość do takich samych dekoracji ;)) Miło wiedzieć, że podobają Ci się moje wytwory :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  9. Prześliczny domek! Jest świetną wiosenną ozdobą! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, takie domki kojarzą się zdecydowanie wiosennie!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Woooow odbiera mi mowę. Robisz genialne ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ozdoba jest super,jeszcze tak oryginalnej nie widziałam😀😃😄

    OdpowiedzUsuń