środa, 30 grudnia 2015

Nowy rok czyli życzenia i postanowienia...

Nic dodać nic ująć... ;)


28 komentarzy:

  1. Leze i kwicze ze śmiechu. Kapitalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała Mi zna się na rzeczy !!! :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenie bardzo adekwatne do mojego stanu, nic dodać, nic ująć.
    Bądź więc szczęśliwa przez cały Nowy Rok, bądź zawsze tak radosna, zarażaj nas poczuciem humoru i dziel się z nami swoimi przeżyciami, o których zawsze czytam z wypiekami na policzkach.
    Wszystkiego najlepszego, serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak, i życzę Ci, abyś w tym postanowieniu wytrwała. I w zdrowiu też, i oczywiście w nieustającym szczęściu tudzież:)
    (podrzucić Ci ołówek?) :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapas ołówków posiadam adekwatny do oczekiwanego szczęścia... ;)))

      Usuń
  5. Lepiej nie mogłaś przedstawić również mojego noworocznego postanowienia. Niecenzuralnych słów nie używam, ale determinację i spojrzenie na przeszkody mam takie same.Cieszmy się Zosiu Nowym Rokiem i nie dajmy sobie zakłócić szczęśliwych chwil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także unikam niecenzuralnych słów, ale... czasami nic nie jest w stanie oddać emocji towarzyszących pewnym stanom emocjonalnym ;))
      Szczęśliwego!!!

      Usuń
  6. o masz racje Zosieńko , bierzemy się do rysowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak trzymać!!! Ja też takie chcę!!!
    Zosiu, życzę Ci w 2016 roku tylko samych szczęliwych dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś w dobrej chwili mi pożyczyła... :) Ja Tobie także z całego serca wszystkiego najlepszego w tym nowym roku życzę!!!

      Usuń
  8. ech, na święta nie zdążyłam z życzeniami to chociaż teraz może się uda...Zosieńko wszystkiego dobrego w Nowym Roku-banalne ale zawiera wszystko. I żeby szczęście było nie tylko narysowane, wydziergane, wyklejone...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak!Ile ja kartek zmarnowałam,żeby sobie te szczęście narysować.Ale cóż,następny rok będzie lepszy wyrzucę stare kartki i kupię nowy blok:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapas ołówków posiadam, znaczy się pozostaje mi jeszcze zaopatrzyć się w bloki... ;)))

      Usuń
  10. Oby nie trzeba było rysować! Tego tobie i nam wszystkim życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OBY!!!
      Ściskam Cię Promyczku i wszystkiego najlepszego życzę!!!

      Usuń
  11. Tego sie trzymama:)
    Malgosiu, Dobrego Noawego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się szczęścia trzymamy, oby ono trzymało się nas ;))))
      Najlepszego!!! :)

      Usuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku, zdrówka i pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  13. A więc idąc tropem noworocznego postanowienia małej Mi (bardzo lubiłam kiedyś tę postać)rysujmy, twórzmy cokolwiek, patrzmy na świat przez rózowe okulary, nie dajmy sie marazmowi ani zwątpieniu. Nie dajmy sie i róbmy swoje.
    Mimo wszystko niech to będzie dobry rok, bo póki zyjemy wszystko jest mozliwe i wciaz wiele od nas zalezy.
    Zosieńko kochana! Wszystkiego ,co najlepsze dla Ciebie i Twego Miłego w Nowym Roku! Ściskam Cie goraco o poranku!:-))*****

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalne postanowienie!
    Wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. nic dodać , nic ując! Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ...haahahaha!;)
    To najlepsze postanowienie jakie dotąd słyszałam!
    Najlepszego w Nowym Roku kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam takie same postanowienie ,
    Ja nawet sobie to szczęście wyszyje ,,

    OdpowiedzUsuń