poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Kolejna zawieszka i problemy łóżkowe ;)

  Poczytałam opinie o firmie sprzedającej wybrane przeze mnie łóżko i straciłam ochotę na zakup.  Spanie na podłodze zbliża się wielkimi krokami, chyba że Ślubny sam zmontuje ramę łóżka. Nadal wisi nade mną wybór materaca i zaczynam rozumieć Damoklesa  ;) Ze zgrozą  zauważam, że z wiekiem podjęcie jakiejkolwiek decyzji staje się coraz trudniejsze. Kiedyś zakupy wiązały się z przyjemnością a teraz stają się przykrym obowiązkiem. 






6 komentarzy:

  1. Kolejna śliczna zawieszka Zosieńko. Zakup łóżka i materaca jednocześnie, to duży wydatek, dlatego się stresujesz. Są sklepy ze starymi, dębowymi meblami, gdzie można kupić solidny kredens lub łóżko, za niewielkie pieniądze. Właśnie takie mam, po swoich teściach i polecam, bo jest wyższe i mocniejsze od nowoczesnych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie bym nabyła takowe łóżko, ale u mnie w okolicy takich sklepów jest mało a łóżek w nich na lekarstwo. Co nie zmienia faktu, że szukam wyjścia z impasu :)
      Dzięki za pomoc! Kazdy pomysł na wagę złota :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  2. Cokolwiek nie kupisz, zawsze będzie Ci się wydawało, że można było co innego kupić. Mam to szczęście, że przy wyborze łóżka wiedziałam chociaż czego nie chcę. A nie chciałam żadnego tapicerowanego i mam jakieś tanie metalowe z internetu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś zdradzić, gdzie je zakupiłaś i czy jesteś zadowolona?
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Tak to jest ,cokolwiek nie kupisz to bedzie a może móglam tamto czy inne.Kiedys był mniejszy wybór, zakładka cudna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu chodziło o to, że opinie na temat tego łóżka były masowo tragiczne... czasem warto skorzystać z doświadczeń innych:)
      Pozdrawiam!

      Usuń