niedziela, 15 sierpnia 2021

Pamięć czyli o czym to ja miałam napisać?

Latka lecą,  pamięć coraz lepsza. Bez problemu przypominamy sobie w co byłyśmy ubrane w 1977 na imieninach u cioci Jadzi ale za nic nie możemy przypomnieć sobie gdzie położyłyśmy klucze?! Pamięć dobra, tylko krótka  ;) 
Problem z którym każdy z nas zetknął się albo nie pamięta o tym  :)
Ja mam go z głowy a wystarczyło  zakupić odpowiednie obuwie, zaopatrzone  we wkładki  - M E M O R Y!!!  
Mam gotowy scenariusz na reklamę łączącą obuwie ze specyfikiem na pamięć.  Powiedzenie ludowe mówi  - jak się nie ma w głowie to się ma w nogach. Nogi bolą! Bolą jak człowiek idąc zapomina po co idzie,  ale obuwie z wkładką  M E M O R Y uprzyjemni  ci spacery ! ;)






2 komentarze:

  1. Taki śliczny autobusik bardzo by mi się przydał. Miękkie, regulowane sandały latem rozwiązują problem. Dużo młodsze od nas osoby, nie pamiętają, gdzie, co położyły. Głowa do góry Zosiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Autobus słodki, chyba te bolące nogi związane z pamięcią to każdy ma wpisane w swoje życie.Milej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń