piątek, 6 sierpnia 2021

Problem z materacem czyli J-23 nadal nadaje ;)

 J-23 nadal nadaje  ;)) 

Myślałam,  że będzie dużo ciężej  zamieszczać posty dzień po dniu, ale okazuje się,  że dla chcącego nic trudnego. Może mieli rację nasi przodkowie,  że diabeł się w lenistwie lubuje?  Jak czlowiek zaciśnie  zęby to znajdzie chwilę,  wszak nie zawsze muszę zamieszczać długaśny  elaborat  ;) , ale szalenie chętnie dzielę się z Wami moimi przemyśleniami, zagwozdkami,  wzlotami i upadkami.

Dziś odkryliśmy,  że nasze łóżko dogorywa.  Jak nic trzeba będzie kupić nowe,  choć nie za bardzo posiadam fundusze na to. Spędziłam szmat czasu w internetach  poszukując jak najbardziej ekonomicznej wersji legowiska. Wyszlo na to, że najtaniej byłoby rzucić koce na kartony, ale nie wiem jak bym rano wstała  ;)) Toteż z tej wersji zrezygnowaliśmy.  Metalowe łóżko ze stelażem w przyjaznej dla nas cenie znalazłam,  ale totalnie poległam w dziedzinie materacy. Srednio twardy, średnio miękki... piankowy... sprężynowy... lateksowy...? Macie jakieś doświadczenia w tej dziedzinie? Pomocy!  :) Doradźcie! 







7 komentarzy:

  1. Wymieniałam materac, więc analizowałam różne opcje. Piankowy lub lateksowy szybko się wygniecie i zdeformuje. Sprężynowy materac jest pewniejszy, chodzi o to, by długo był równy, bez wgłębienia,żeby nie było dolegliwości kregosłupa. Sprężynowe, kieszonkowe są najlepsze, ale najdroższe. Stopień twardości trzeba wypróbować, żeby pasował. Dobrze jest,jak pokrowiec materaca da się zdjąć i uprać. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rozjaśnienie mi w głowie:) Mnie też się wydawało, że piankowe i lateksowe mają krótszy żywot, ale spotkaliśmy się z opinią, że są równie trwałe jak sprężynowe (?). Wychodzi na to, że bez wizyty w sklepie się nie obejdzie, będzie trza wypróbować osobiście ;)
      Jeszcze raz dziękuję za tyle informacji!

      Usuń
    2. Najlepiej odwiedź kilka sklepów, to samo może różnie kosztowć.

      Usuń
  2. Haft świąteczny piękny.Łozko u nas kupowane 1,5 roku temu.Zdecydowalismy się już na wyższe łóżko i to było dobre, lepiej się z niego wstaje.W sprawie materacy nie poradzę, musisz sama wiedzieć na jakim dobrze się Wam śpi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze ma raptem 10 lat, też z tych wysokich i zgadzam się z Tobą, że dużo łatwiej z takowego wstać :)
      A z jakiej firmy macie łóżko i materac?
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. Ja osobiscie lubie twardszy materac. Hafcik uroczy, bedzie sliczna dekoracja swiateczna :) Brawo za te codzinne posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kręgosłup też woli twardszy, a ja pałam niespełnioną miłością do miękkiego, w którym mogłabym się zapaść;))
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń