sobota, 13 marca 2021

Gra skojarzeń czyli jajka i ptaszki ;)

 Przyznam się szczerze, że słowa Promyczka w komentarzu pod poprzednim postem wprawiły mnie w osłupienie!  Niezbadane są ścieżki ludzkich skojarzeń  ;) Przeczytawszy,  że powinnam pomóc ptaszkom wyprodukować jajeczka,  doznałam stanu nagłej i galopującej gonitwy myśli.  Głównym motywem owej galopady był wielki znak zapytania!  Jak??? Jak mam pomóc ptaszkom wyprodukować jajeczka?! ;) Jednak po chwili ściągnęłam cugle rozochoconym myślom i  zaprosiłam do działania logikę.  Sprawa stała się jasna i przejrzysta.  Jednakże na szycie jajek weny nie znalazłam.  Za to są kolejne ptaszki, załóżmy że wykluły się z wirtualnych jajek  ;))








Jeden nawet przysiadł na lampie  ;))

6 komentarzy:

  1. Kochany ptaszorek.Jak to ptaki , lubią latać, ciepło mu na lampie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne ptaszęta uszyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobrze, super są, więc niech będzie, że się wykluły.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana z tych myśli powstał przepiękny ptaszek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgrabniutki ten ptaszek! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże jaki uroczy ten ptaszek!

    OdpowiedzUsuń