niedziela, 10 stycznia 2021

Podróż czyli wielki powrót Beatrix Potter

Hafcik wyszyty jeszcze grubo przed świętami. Na pierwszy rzut oka motyw przewodni to podróż, ale zegar widoczny na hafcie nastraja mnie filozoficznie... przecież nasze życie jest podróżą w czasie. Fakt, że tylko w jedną stronę odbywamy tę podróż, nie zmienia sytuacji, że dni,tygodnie, miesiące, lata migają nam w życiu niczym krajobraz za oknem mknącego pociągu. 

Zamieszkałam pod różą

Między jedną podróżą

A drugą podróżą...






 

12 komentarzy:

  1. Adekwatne przesłanie, a sam obrazek jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak człowiek wyszywa to ręce zajęte a myśli błądzą...
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. No niestety, czasu nie można cofnąć a szkoda.Haft perfekcyjny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy gdybyśmy mogły cofnąć czas i zmienić nasze decyzje czy na pewno byłoby lepiej a może tylko inaczej...?
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. Twoja piękna praca Zosiu jest dowodem na to, że igłą można wiele wyrazić. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę że masz rację i więcej mówimy czynami niż słowami :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  4. Ach ten czas, sama dopiero co mrugłam i dwa dni mi gdzieś znikły:-(
    Hafcik bardzo fajny i pięknie wykonany:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie lata ostatnio mijają jak kiedyś miesiące...
      Miło mi, że podoba Ci się mój hafcik :))
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  5. Zosiu, podziwiam Twoją pracowitość.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywam zmęczona ale nigdy znudzona! ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Skąd bierzesz pomysły na hafty? Masz wzornik czy z głowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schematy a kolory czasem zgodnie ze schematem a czasem ułańska fantazja ;)

      Usuń